torsdag 29. januar 2009

Helt perfekt

4 kommentarer:

  1. Gosj, denne var jo bare ekstra ekstra nydelig da <3 Sukk...

    For noen flotte layouts du har laget! Du er dyktig til å bruke masse rosa uten at det blir kjedelig!

    SvarSlett
  2. Takk! Dette er en scraplift da, men
    jeg aner ikke hvem som har laget
    originalen. Ja det har blitt mye
    rosa på de siste LO-ene mine og
    jeg prøver å bruke litt andre farger
    i tillegg slik at det ikke skal bli
    for rosa:)

    SvarSlett
  3. så flink du er å sette sammen farger! me like!
    tror jeg må lifte noen av de du har laga !?:-)
    Du er kjempeflink!
    keep up the good work:)

    SvarSlett
  4. Syns jeg er kjedelig jeg når det gjelder farger, men tusen takk for at du mener det motsatte:) Bare lift i vei du, men husk at noen av de har jeg også lifta men jeg husker ikke hvem jeg har lifta.

    SvarSlett