søndag 22. februar 2009

Ekte søskenkjærlighet



Dette er bidraget mitt til en konkurranse på scrappehuset
hvor vi skulle bruke 2 ulike prima-produkter.
Jeg valgte å bruke blomster fra prima og
journal-clear stamp fra prima.

Ellers brukte jeg filt -foam og vinyl thickers fra american
crafts, brads fra bazzill collection, chipboard-swirl fra
fancy pants som jeg malte med H2O i fargene; vanilla bean,
baby`s breath, fairy plum og blushing rose.
Knapper fra basic grey, papirbånd fra ikea, tag fra et
klesplagg, fiberhyssing fra provo craft, wood flourish
fra kaiser scrapbook, liquid pearls i fargen "pastel raspberry"
fra ranger, klisterbokstaver, blonder, charms, bølgepapp, bling,
halvperle og bånd.


4 kommentarer:

  1. Denne var veldig koselig Hege! Og er ikke det deilig å være hekta? De prima blomstene er jo et must for emg, de er så lekre!!! Du er veldig flink! Gleder meg til å se mere fra deg!

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder du har brukt her!! Tydelig at det er masse søskenkjærlighet her:)
    En flott LO du har laget:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du lager! Liker stilen din, gleder meg til å se mer! :) Du har flyttet inn på blogglista mi. ;)

    SvarSlett
  4. supersøt Lo! likte oppsettet med flere bilder.

    SvarSlett