lørdag 21. mars 2009

NYFØDT -bidrag til konkurranse på scrappehuset



Denne har jeg laget til konkurransen på scrappehuset
hvor vi skulle scrappe i en bestemt stil. Jeg har scrappet
i "lag på lag" stilen.

Koste meg masse da jeg laget denne. Kanten rundt bilde
og blomsten har jeg heklet selv. Min snille søster har laget
stempel for meg på pc-en. Rundt den ytterste bølgete
kanten har jeg laget hull og satt i eyelets og deretter tredd
en tråd gjennom alt, til overskriften klippet jeg ut sirkler
i kartong og stemplet på bokstaver, så måtte jeg jo så klart
bruke navnebåndet fra sykehuset.
Var så ivrig da jeg laget denne at jeg ikke
fikk notert meg produsentene på mønsterarka.
Ellers brukte jeg overlay fra hambly, blomster fra prima, knapp
fra basic grey, silkenetting, brads
charms, blonder, netting til vinflasker, bølgepapp, halvperle og
sommerfugl.



7 kommentarer:

  1. Virkelig nydelig!! Så fint med heklet blomst og ramma rundt bilde. Kjempebra! =)

    SvarSlett
  2. Knallfin Hege! Jeg har fått øye for lag på lag jeg også!Det er sååå morsomt å jobbe med sånt! Og denne oppgaven tror jeg nok du klarte ganske bra! Tvi tvi heier på deg....sitter også med denne oppgaven, så vi får se hva jeg får til! Og som svar til kommentaren din in das blåggen min! Det er en smekke og ja, gud veit hvor mange ganger jeg har tenkt å klippe den i stykker for å bruke de dyra på loene mine! men jeg har vært flink og klart å dy meg! tihihii

    SvarSlett
  3. Takk:) Ja du har laget noen nydelige LO-er med lag på lag Francielle. Hehe, er spent på hvor lenge du klarer å holde deg med klippingen:)

    SvarSlett
  4. oi,oi,oi...denne var superfin da! Denne stilen fikser du virkelig.

    SvarSlett
  5. sier det igjen, denne er rååååå lekker. Spør her også, men det nyfødt stempelet, hvor har du fått tak i det?

    SvarSlett
  6. Takk! Det stemplet er det søsteren min som har laget til meg på pc-en.
    Her står en forklaring på hvordan de lages:
    http://www.scrapping.no/forum/viewtopic.php?t=180286

    Og her er en tråd med ferdig laga som du kan bruke: http://www.scrapping.no/forum/viewtopic.php?t=180088

    SvarSlett
  7. NYDELIG!!! Falt virkelig for denne loen!!

    SvarSlett