mandag 1. mars 2010

Bidrag til scrappehuset -Karneval




Her er mitt bidrag til scrappehuset hvor vi skulle
bruke karneval som inspirasjon.

Her har jenta mi vært i posene med arve-klær og funnet litt
for store tøfler og solhatt. Hun elsker å gå på jakt
rundt i huset etter klær hun kan prøve på;)

Jeg laget denne LO-en på scrappetreff med familieskatter.
Har brukt mønsterark og kartong, klistremerke-bokstaver,
frynse-blonden har jeg heklet selv, div. blomster, perletråd,
glimmermist, blingswirl, og diverse smått dilldall:)

8 kommentarer:

  1. Så flotte farger du har brukt!
    masse hærlige detaljer:0)
    Tusen takk for at du ble med på karnevalsleken vår!

    SvarSlett
  2. fantastisk kul LO og det bildet var jo priceless, hehe.

    SvarSlett
  3. Skikkelig god stemning på siden din. Friskt meg innslagene av grønt. Morsomt bilde. :D

    Takk for ditt flotte bidrag! :D

    SvarSlett
  4. Åh, så morsom LO! Kjempesøtt bilde!

    Takk for at du deltar.

    SvarSlett
  5. HIhi, for et herlig bilde! Knallfin lo!

    SvarSlett
  6. For en fantastisk fin blogg du har! Ble helt målløs jeg:D Deg vil jeg følge videre, så håper jeg er velkommen tilbake;)

    SvarSlett
  7. Hihi. Stilig layout! :)

    Så du lurte på farge på mist jeg hadde brukt. Det er Maya mist - hydrangea blue :)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for flotte kommentarer:)
    Tusen takk for svar Camilla;)

    SvarSlett