fredag 4. juni 2010

Min velkomstpakke fra scraphaugen

Her er velkomstpakken jeg fikk fra scraphaugen da jeg
startet som designer hos dem, og det som jeg har tryllet
frem av pakken;)



HJERTEBOKS:







Oppskrift på denne boksen finner dere her i bloggen til Kirsten Aune:http://min-hobbyblogg.blogspot.com/2009/03/hjerte-boks-tutorial.html

Denne boksen var bare knallkjekk å laga, og det blir ikke den siste hjerteboksen fra meg;)
Bilde jeg har brukt er søskenbilde fra barnehagen og oppi boksen har jeg tenkt å legge
alle de små passbildene.

Fra pakken har jeg brukt:
-Bazzill- Dotted Swiss- Sandbox og Blomsterranke fra prima

Ellers har jeg brukt: Blonder fra kort og godt, fremsiden og baksiden av en tegneblokk, gammelt bokark, magic mesh, tag, bølgepapp, color box i fargen chestnut roan, color box i fargen creamy brown, embossing -for creating raiced images fra hampton art stamps, embossing stamp pad fra hampton art stamps.

ARBORET:


Jeg fikk en utfordring fra Monica hvor fargen grønt skulle dominere, og slik
ble resultatet.
Fra pakken har jeg brukt dette: Mønsterark fra prima, Blomster-ranke fra prima, Pompom-bånd, Rubons fra crate paper, brunt bånd

Ellers har jeg brukt dette: Journaling fra ladybug and friends, ugle klippet ut fra mønsterark fra kaisercraft, hvit bazill, svertet med color box i fargene chestnut roan og creamy brown, bølgepapp, overlay fra hambly, klistremerkealfabet fra making memories

SØSKENBARN:


Jenta mi på 2 år er så stolt av søskenbarnet sitt. Her er første gang vi fikk
være barnevakt for den skjønne jenta.

Fra pakken har jeg brukt dette: Blomsterranke fra prima, emballasje fra prima og
mønsterark fra my minds eye.

Ellers har jeg brukt dette: Bølgepapp, thickers fra american crafts, hvit bazzill, border punch fra martha stewert, blonde, sommerfugl, colorbox i fargene chestnut roan og creamy brown.

EN FLOTT HØSTDAG:


Dette var en utfordring fra Monika T. Lange hvor jeg skulle scrappe denne skissa:


Fra pakken har jeg brukt dette: Glitter letter stickers fra american crafts, pom-pom, prima-emballasje, mønsterark fra my minds eye, Bazzill- Dotted Swiss- Sandbox, bazzill-embossed-swirlpool-geneva.

Ellers har jeg brukt dette: Hvit bazzill, grønn bazzill, grønn stempelpute, bobleplast, journaling fra ladybugs and friends, klistremerkealfabet fra Jenni bowling og colorbox i fargene chestnut roan og creamy brown.

KORT:


Et "enkelt" kort, men mønsterarket var så nydelig at jeg ville ikke "gjemme"
det bort med pynt.

Fra pakken har jeg brukt: Bazzill- Embossed- Swirlpool- Geneva, Bazzill- Embossed- Vintage Vines- White, Mønsterark fra Adornit- Old West Stars, Stempel fra Sarah Kay- Margaux is painting

Ellers har jeg brukt dette: Border-punch fra Martha Stewart, fargelagt med promarkers.

3 kommentarer:

  1. Ååå, gratulerer sååå mye som designer!!!
    Og for noen KNALLFINE ting du har laget!! Wooow!

    SvarSlett
  2. Så koselig boks du har laget! Flotte Loer og kort også. Vet ikke hvilken jeg likte best, for de var så fine på hevr sin måte :)

    Det trykket på kortet har jeg ikke sett før...fint!!!

    SvarSlett