søndag 28. november 2010

5 oppgave i stafetten hos scraphaugen

Her er oppgaven:
å har vi kommet til 5. og siste oppgave i lagkonkurransen.
Og siden det nærmer seg jul med stormskritt, så har vi denne gangen lyst til å kalle oppgaven "Romantisk jul".
Her vil vi se utradisjonelle julefarger.
Dere må ha med håndsøm og/eller maskinsøm, (kan også være tegnet søm)
bånd og brads.
Dere velger selv om dere vil lage LO, kort, esker eller andre alterede prosje


Jeg tenkte skrekk og gru da jeg leste oppgaven, men da jeg først kom i gang så var det jo knallkjekt:) Vil nå si at jeg har brukt utradisjonelle julefarger, og det som gjør det romantisk er hjertene under snøfnugga, fargene og de bølgete kantene. Brads har jeg brukt i snøfnugga og så har jeg knyttet…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar