mandag 7. mars 2011

Kjolekort -oppg 1 i vinterscrappen hos scraphaugen

Dette kortet fikk Vilde på 3-årsdagen sin:)


Her er oppgaven:
Første oppgave er forholdsvis "fri", dvs vi vil se kreativ bruk av maling/medium på prosjektet ditt. Du kan altså bruke maling, mist, gesso, voks, Sparkel(!), decopage, distress ink, lim, ja alt hva du kan komme på. I tillegg må en serviett være representert på prosjektet :)

Jeg grubla lenge på dette med servietten før jeg endelig fant noen
flotte servietter i skapet med sommerfugler på:)
Malen til kjolekortet har jeg funnet her:
http://mariannespapir.blogspot.com/2011/01/mal-til-kjolekort.html

Jeg har brukt hvit kartong, mønsterark fra prima, sommerfugler fra
punch, de 2 største sommerfuglene er fra en serviett som jeg har
limt fast på kartong med strykejern og plastfolie, gren-punch fra
McGill, blonde, roseknupper og blomst, roser og perler fra kort og
godt, stempel, bånd fra kort og godt, thickers fra american crafts
og glitterlim fra ranger. stemplet rundt kantene med colorbox i fargene
creamy brown og chestnut roan.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar