søndag 8. mai 2011

Kort til utfordring hos kreativ hobby

Her er mitt bidrag til Mai-utfordringen hos kreativ hobby
hvor temaet er "konfirmasjon".

Vi skulle bruke minst 1 stempel fra kreativ hobby, og jeg
har brukt gitarstempel og til konfirmanten stempel fra
kreativ hobby:)
I tillegg har jeg brukt stjerner trykket ut med sizzix-dies
som jeg har embosset, stjerne-brads, ståltråd, gitarcharms,
mønsterark, kartong, og noe hullegreier som jeg ikke vet hva heter:)
Gitarene er fargelagt med promarkers og embosset.

Dette kortet laget jeg på bestilling til ei som ville ha et rocka kort med gitar til en konfirmant:)

5 kommentarer:

  1. Wow..... kjempekult kort!!!! <3
    klem Bente

    SvarSlett
  2. wow - ja jeg stemmer i forrige kommentar. Utrolig kreativt og kult oppsett! Effekten med de blanke gitarene var rålekkert! Takk for ditt flotte bidrag til vår utfordring på Kreativ Hobbys blogg. Klem Anne Bente :-)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Tøffe kort! Og fin blogg-legger meg til som følger ;)

    SvarSlett
  5. Flott kort du har laget, og så mange detaljer du har med...
    Takk for at du med i KH-konfirmasjonsutfordring.
    Angella

    SvarSlett