tirsdag 28. februar 2012

Lag på lag

Jeg syns lag på lag er en grei måte å få brukt opp restepapir. Dette kortet er laget av kun rester. Tagen har jeg jeg trykket ut i mosegummi med spellbinders-dies og pyntet med glitterlim. Har pyntet med diverse blomster, bånd, perler, metall og dottie ann.

Et røft herrekort. Her har jeg brukt bølgepapp som jeg synes passer veldig godt til herrekort. Jeg har brukt tags fra kles-plagg. Ellers har jeg brukt knapper, dottie ann og restepapir.

Nok et herrekort...........

Et herrekort hvor jeg også har brukt knapper og bølgepapp som er mine favoritter når jeg lager herre-kort. Den hvite kanten er laget med martha stewert punch. Ellers har jeg brukt diverse rester og spellbinders-dies.

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort!!!! La frem masse restepapir i går jeg og, det er neste prosjekt! Tusen takk for inspirasjon!

    SvarSlett